Creed - My Sacrifice


Hello my friend
嗨!我的朋友
We meet again
我們又見面了
It's been a while
已經有一段時間了吧
Where should we begin?
該從哪裡開始呢?
Feels like forever
感覺就像永遠一樣
Within my heart Are memories
在我心裡的記憶
Of perfect love that You gave to me
是給我的完美的愛
Oh, I remember
噢!我記得

When you are with me
當你和我在一起
I'm free, I'm careless
我是自由的.我什麼都不在意
I believe
我相信
Above all the others
在其他之外
We'll fly
我們將飛翔
This brings tears To my eyes
為我的眼睛帶來眼淚
My sacrifice
我的信仰

We've seen our share Of ups and downs
我們已經看到我們分享的生活起伏
Oh, how quickly life
噢 生活如此快速
Can turn around In an instant
可以在轉眼間改變
It feels so good to reunite
團聚的感覺真好
Within yourself and Within your mind
和你的身心在一起
Let's find peace there
我們可以找到平靜

'Cause when you are With me
因為當你和我在一起
I'm free, I'm careless
我是自由的.我什麼都不在意
I believe
我相信
Above all the others
在其他之外
We'll fly
我們將飛翔
This brings tears To my eyes
為我的眼睛帶來眼淚
My sacrifice
我的信仰

I just want to Say hello again
我只想再次問好
I just want to Say hello again
我只想再次問好

'Cause when you are With me
因為當你和我在一起
I'm free, I'm careless
我是自由的.我什麼都不在意
I believe
我相信
Above all the others
在其他之外
We'll fly
我們將飛翔
This brings tears To my eyes
為我的眼睛帶來眼淚
My sacrifice
我的信仰

'Cause when you are With me
因為當你和我在一起
I'm free, I'm careless
我是自由的.我什麼都不在意
I believe
我相信
Above all the others
在其他之外
We'll fly
我們將飛翔
This brings tears To my eyes
為我的眼睛帶來眼淚
My sacrifice
我的信仰
My sacrifice
我的信仰

(I just want to Say hello again)
我只想再次問好
I just want to Say hello again
我只想再次問好

My sacrifice
我的信仰

引用:http://0rz.tw/PsV6X

arrow
arrow
    全站熱搜

    chris 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()