Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris

I saw you screaming when no one can hear

這就像你大聲吼叫 然後沒人能聽見

You almost feel ashamed that some one could be that important
曾經有個人對你而言,重要到讓你無地自容
that without them,
沒有了他
you feel like nothing.
你就好像什麼都不是
No one will ever understand how much it hurts.
沒有人能明白這份愛讓人痛徹心扉
You feel hopeless,
絕望地
like nothing can save you.
無法得到任何救贖
But when it’s over, and it’s gone,
但當愛已逝
you almost wish that you could have all that bad stuff back,
即使需要擁抱過去的傷痛
so that you could have the good
你也還是想緬懷那些幸福


Yellow diamonds in the light   
白光裡懸浮著無數黃色鑽石   
And we're standing side by side   
此時我們肩並肩的站著   
As your shadow crosses mine   
如同你的影子與我的相交一樣   
What it takes to come alive It's the way I'm feeling I just can't deny   
需要什麼讓我感覺還活著,這就是我無法否認的真實感受   
But I've gotta let it go We found love in a hopeless place   
但我必須將其拋諸腦後,我們已在一片毫無希望的地方找到了愛  

We found love in a hopeless place   
我們已在一片毫無希望的地方找到了愛   
We found love in a hopeless place   
我們已在一片毫無希望的地方找到了愛   
We found love in a hopeless place   
我們已在一片毫無希望的地方找到了愛

  
Shine a light through an open door   
讓一道光穿過一扇敞開的門   
Love and life I will divide   
愛與生命我都將和你共享   
Turn away cause I need you more   
臉先轉過去,因為我還需要你的幫助   
Feel the heartbeat in my mind It's the way I'm feeling I just can't deny   
感受一下我微弱的心跳,這就是我無法否認的真實感受   
But I've gotta let it go We found love in a hopeless place   
但我必須將其拋諸腦後,我們已在一片毫無希望的地方找到了愛  

 
We found love in a hopeless place   
我們已在一片毫無希望的地方找到了愛   
We found love in a hopeless place   
我們已在一片毫無希望的地方找到了愛   
We found love in a hopeless place   
我們已在一片毫無希望的地方找到了愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    chris 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()