Katy Perry - Teenage Dream


You think I'm pretty
妳認爲我很漂亮
Without any make up on
即使我不化妝
You think I'm funny
妳認爲我很有趣
When I tell the punchline wrong
就在我說錯俗語的時候
I know you get me
我清楚妳已經得到了我
So I let my walls come down, down
所以我逐漸放下了我的防線


Before you met me
記得在我們相遇前
I was a wreck but things
我是破碎的 我的生命
Were kinda heavy
也有些沈重
You brought me to life
但妳讓我感受到了生活之美
Now every February
現在開始 每一個二月(14日那天)
You'll be my Valentine, Valentine
妳都將是陪我一起度過情人節的 我的愛人


 Let's go all the way tonight
今晚,讓我們走一遍所有的路
No regrets, just love
不要留下遺憾,緊握住已經到手的愛
We can dance, until we die
我們可以在生命結束之前不停的舞蹈
You and I, will be young forever
我和妳,將青春永駐


 You make me feel
妳讓我感覺
Like I'm livin' a
像是沈浸在了一個
Teenage dream
花季的夢想中
The way you turn me on
沈醉于你讓我興奮的方式


I can't sleep
無法安心入睡
Let's run away and
讓我們逃離,並且
Don't ever look back,
再也不要回頭
Don't ever look back
再也不要回頭


My heart stops
我的心跳停止了
When you look at me
就在妳看我的那個瞬間
Just one touch
只是通過一個觸碰
Now baby I believe
現在,親愛的,我相信


This is real
(這愛)是真實的
So take a chance and
所以,抓住這個機會並且
Don't ever look back,
再也不要回頭
Don't ever look back
再也不要回頭



We drove to Cali
我們開車去加州
And got drunk on the beach
在沙灘上把酒言歡
Got a motel and
騎上一輛摩托車
Built a fort out of sheets
在被單外築成一座堡壘
I finally found you
我最後發現了妳——
My missing puzzle piece
我一直想念的那個深奧的謎題
I'm complete
有了妳,我終于完整


Let's go all the way tonight
今晚,讓我們走一遍所有的路
No regrets, just love
不要留下遺憾,緊握住已經到手的愛
We can dance, until we die
我們可以在生命結束之前不停的舞蹈
You and I, will be young forever
我和妳,將青春永駐


You make me feel
妳讓我感覺
Like I'm livin' a
像是沈浸在了一個
Teenage dream
花季的夢想中
The way you turn me on
沈醉于妳讓我興奮的方式
I can't sleep
無法安心入睡
Let's run away and
讓我們逃離,並且
Don't ever look back,
再也不要回頭
Don't ever look back
再也不要回頭


My heart stops
我的心跳停止了
When you look at me
就在妳看我的那個瞬間
Just one touch
只是通過一個觸碰
Now baby I believe
現在,親愛的,我相信
This is real
(這愛)是真實的
So take a chance and
所以,抓住這個機會並且
Don't ever look back,
再也不要回頭
Don't ever look back
再也不要回頭


I'mma get your heart racing
我想讓妳的心律動起來
In my skin tight jeans
在我緊繃牛仔褲下面的皮膚中
Be your teenage dream tonight
今晚,重溫妳的花季夢想
Let you put your hands on me
把妳的手放在我的身上
In my skin tight jeans
在我緊繃牛仔褲下面的皮膚中
Be your teenage dream tonight
重溫妳花季的那份悸動 就在這個夜晚
 


You make me feel
妳讓我感覺
Like I'm livin' a
像是沈浸在了一個
Teenage dream
花季的夢想中
The way you turn me on
沈醉于妳讓我興奮的方式
I can't sleep
無法安心入睡
Let's run away and
讓我們逃離,並且
Don't ever look back,
再也不要回頭
Don't ever look back
再也不要回頭
No...
不要回頭……


My heart stops
我的心跳停止了
When you look at me
就在妳看我的那個瞬間
Just one touch
只是通過一個觸碰
Now baby I believe
現在,親愛的,我相信
This is real
(這愛)是真實的
So take a chance and
所以,抓住這個機會並且
Don't ever look back,
再也不要回頭
Don't ever look back
再也不要回頭


I'mma get your heart racing
我想讓妳的心律動起來
In my skin tight jeans
在我緊繃牛仔褲下面的皮膚中
Be your teenage dream tonight
今晚,重溫妳的花季夢想
Let you put your hands on me
把妳的手放在我的身上
In my skin tight jeans
在我緊繃牛仔褲下面的皮膚中
Be your teenage dream tonight
重溫妳花季的那份悸動 就在這個夜晚

arrow
arrow
    全站熱搜

    chris 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()