Bruno Mars- Grenade 手榴彈


Easy come, easy go, that's just how you live
說來就來,說走就走,正是妳要的生活
Oh, take, take, take it all but you never give
喔,拿,拿,拿走全部反正妳未曾付出過
Should've known you was trouble from the first kiss
從初吻時,就知道妳是個麻煩
Had your eyes wide open, why were they open?
妳眼睛有張開,為何接吻時有張開?


Gave you all I had and you tossed it in the trash
給妳我所有,妳卻丟進垃圾桶
You tossed it in the trash, you did
妳丟進垃圾桶,妳作了
To give me all your love is all I ever asked
給我全部妳的愛,是我所求
'Cause what you don't understand is
因為妳不明白的是

I'd catch a grenade for ya
我願為妳接手榴彈(耶)
Throw my hand on a blade for ya
出手替妳擋利刃(耶)
I'd jump in front of a train for ya
我願為妳擋火車(耶)
You know I'd do anything for ya
妳知道我願為妳做任何事(耶)喔,喔

I would go through all this pain
我願承受所有苦
Take a bullet straight through my brain
挨子彈貫穿我的腦袋
Yes, I would die for you, baby
是的,我願為妳死,寶貝




But you won't do the same
但是妳不會做相同的事
No, no, no, no
不會,不會,不會,不會

Black, black, black and blue, beat me 'til I'm numb
黑青,黑青,黑一塊紫一塊,打到我麻木
Tell the devil I said, hey, when you get back to where you're from
當妳再回到妳來時地獄,替我向魔鬼説”嗨”
Mad women, bad women, that's just what you are, yeah
瘋女人,壞女人,那就是妳,耶
You'll smile in my face then rip the brakes out my car
妳會在我面前微笑,再鬆開煞車毀我車

Gave you all I had and you tossed it in the trash
給妳我所有,妳卻丟進垃圾桶
You tossed it in the trash, yes, you did
妳丟進垃圾桶,是,妳作了
To give me all your love is all I ever asked
給我全部妳的愛,是我所求
'Cause what you don't understand is
因為妳不明白的是


I'd catch a grenade for ya
我願為妳接手榴彈(耶)
Throw my hand on a blade for ya
出手替妳擋利刃(耶)
I'd jump in front of a train for ya
我願為妳擋火車(耶)
You know I'd do anything for ya
妳知道我願為妳做任何事(耶)喔,喔


I would go through all this pain
我願承受所有苦
Take a bullet straight through my brain
挨子彈貫穿我的腦袋
Yes, I would die for you, baby
是的,我願為妳死,寶貝
But you won't do the same
但是妳不會做相同的事

If my body was on fire
如果我身體著火了
Ooh, you'd watch me burn down in flames
喔,妳是會看著我燒成灰燼
You said you loved me, you're a liar
妳曾說過妳愛我,妳是個騙子
'Cause you never, ever, ever did, baby
因為妳從來不曾不曾愛過我,寶貝

But darling, I'd still catch a grenade for ya
是親愛的,我仍願為妳接手榴彈
Throw my hand on a blade for ya
出手替妳擋利刃(耶)
I'd jump in front of a train for ya
願為妳擋火車(耶)
You know I'd do anything for ya
妳知道我願為妳做任何事(耶)喔,喔


I would go through all this pain
我願承受所有這種苦
Take a bullet straight through my brain
挨子彈貫穿我的腦袋
Yes, I would die for you, baby
是的,我願為妳而死,寶貝
But you won't do the same
但是妳不會做同樣的事


No, you won't do the same
不會,妳不會做同樣的事
You wouldn't do the same
不會做同樣的事
Ooh, you never do the same
喔,妳永不會做同樣的事
No, no, no, no
不會,不會,不會,不會


arrow
arrow
    全站熱搜

    chris 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()