Ne-Yo - Let Me Love You

Much as you blame yourself,
儘管你自責
You can't repent for the way that you feel
你不能為那種感覺而懊悔
Had no example of a love,
從未見識愛情
That was even remotely real
那種感覺如此遙遠而不真實
How can you understand
若從未經歷過
Something that you never had?
你又怎麼 了解未知的感情呢?
Ooh, baby, if you let me,
噢,寶貝,只要你允許
I can help you out with all of that
我可以幫你解決那些問題
Girl, let me love you,
女孩,讓我愛你一回
And I will love you,
我會好好愛你
Until you learn to love yourself
直到你學會如何自愛
Girl, let me love you,
女孩,讓我好好愛你
I know your trouble
你的一切問題
Don't be afraid,
別害怕
Girl, let me help
女孩,請讓我幫你解決
Girl, let me love you,
女孩,讓我給你呵護
And I will love you,
我會好好照顧你
Until you learn to love yourself
直到你學會如何自愛
Girl, let me love you,
女孩,讓我好好愛你
A heart in darkness
讓形如枯槁的心
Is brought to life,
重獲新生
I'll take you there
我將會帶你走出困境
Hey, hey
嘿嘿
(Girl, let me love you)
(女孩,讓我愛妳一回)
Girl, let me love you, baby, oh
女孩,讓我好好愛你,寶貝,噢
(Girl, let me love you)
(女孩,讓我愛妳一回)
Girl, let me love you, baby
女孩,讓我好好愛你,寶貝
(Girl, let me love you)
(女孩,讓我愛妳一回)
Let me love you,
讓我好好愛你
Let me love you,
好好愛你
Oh

Ooh,

I can see the thing behind your eyes,
從你的眼中 可以看到你所受的傷
It's been there for quite a while
傷痛陰霾 已持續相當一段時間了
I just wanna be the one
我只想能在你身邊
To remind you what it is to smile, yeah
讓你重捨微笑,耶
I would like to show you
我想告訴你
What true love can really do
真愛的力量到底有多大
Girl, let me love you,
女孩,讓我愛妳一回
And I will love you,
讓我好好愛你
Until you learn to love yourself
直到你學會如何自愛
Girl, let me love you,
女孩,讓我好好愛你
I know your trouble
你的一切問題
Don't be afraid,
別害怕
Girl, let me help
女孩,請讓我幫你解決
Girl, let me love you,
女孩,讓我愛你呵護
And I will love you,
我將好好照顧你
Until you learn to love yourself
直到你學會如何自愛
Girl, let me love you,
女孩,讓我好好愛你
A heart in darkness
讓形如枯槁的心
Is brought to life,
重獲新生
I'll take you there
我將會帶你走出困境
Oh, oh, oh, hey
噢噢噢,嘿
Girl, let me love you, baby
女孩,讓我愛妳一回,寶貝
(Girl, let me love you)
(女孩,讓我好好愛你)
Girl, let me love you, baby
女孩,讓我愛妳一回,寶貝
(Girl, let me love you)
(女孩,讓我好好愛你)
Let me love you,
讓我愛你一回
Girl, let me love you, baby
女孩,讓我好好愛你,寶貝
(Girl, let me love you)
(女孩,讓我好好愛你)
Girl, let me love you, baby
女孩,讓我愛妳一回,寶貝
(Girl, let me love you)
(女孩,讓我好好愛你)
Let me love you,
讓我愛你一回
Girl, let me love you, baby
女孩,讓我好好愛你,寶貝
For every heart that beats,
為了那律動的心
For every heart that beats,
為了那跳動的心
For every heart that beats,
為了那炙熱的心
For every heart that beats
為了那炙熱的心
Heart that beats,
炙熱的心
Heart that beats,
炙熱的心
Heart that beats
炙熱的心
Heart that beats
炙熱的心
Girl, let me love you,
女孩,讓我愛你一回
And I will love you,
我會好好愛你
Until you learn to love yourself
直到你學會如何自愛
Girl, let me love you,
女孩,讓我好好愛你
I know your trouble
你的一切問題
Don't be afraid,
別害怕
Girl, let me help
女孩,請讓我幫你解決
Girl, let me love you,
女孩,讓我給你呵護
And I will love you,
我會好好照顧你
Until you learn to love yourself
直到你學會如何自愛
Girl, let me love you,
女孩,讓我好好愛你
A heart in darkness
讓形如枯槁的心
Is brought to life,
重獲新生
I'll take you there
我將會帶你走出困境
(Girl, let me love you)
(女孩,讓我愛你)
Darlin', let me love you, baby
親愛的,讓我愛你,寶貝
Love you, baby, hey
愛你,寶貝,嘿
(Girl, let me love you)
(女孩,讓我愛你)
Let me love you, baby
讓我愛你,寶貝
You, babe
你,寶貝
Ooh, ooh, oh
噢噢噢

arrow
arrow
    全站熱搜

    chris 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()